Reklamacje i zwroty

    

REKLAMACJA ZAKUPIONEGO PRODUKTU

 

W celu złożenia reklamacji proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego i dostarczenie przesyłki na adres naszego serwisu.

 

SERWIS 

ELEKTRO-MAR

Zawodzie 40

42-510 Wojkowice Kościelne

 

Formularz możecie Państwo wypełnić zarówno w wersji online jak i tradycyjnej:

Przesyłam Państwu instrukcje poniżej w celu sprawnej współpracy.

Proszę skorzystać z instrukcji interesującego Państwa sposobu zgłoszenia reklamacji poniżej.

 

 

 

Zgłoś reklamację i śledź jej przebieg online!

 

 

Zgłosić bądź śledzić przebieg reklamacji w trybie natychmiastowym możecie Państwo bezpośrednio przez nasz system reklamacyjny:

https://systemrma.pl/reklamacje/obsluga/elektro-mar/

 

 

 

  1. streszczony opis zgłaszania reklamacji online:

 

 

https://systemrma.pl/reklamacje/obsluga/elektro-mar/

 

1 - Prosimy zarejestrować konto w naszym systemie i zgłosić reklamacje przyciskiem "DODAJ ZLECENIE" w panelu klienta.

 

2 - Prosimy uzupełnić dane zleceniodawcy(Państwa) oraz dane zlecenia(przykład poniżej):

>Przedmiot zlecenia: (nazwa sprzętu - marka - model) lub wybrać z bazy danych.

>Opis zlecenia: (krótki opis usterki)

>pozostałe dane:(uzupełnić z paragonu/faktury)

3 - Po pomyślnym zarejestrowaniu należy przejść do panelu klienta klikając "START" pod logiem naszego sklepu i wydrukować dokument zlecenia.

 

4 - Przygotować i zabezpieczyć sprzęt do wysyłki, do paczki załączyć dokument zlecenia oraz nadać na nasz adres zawarty na formularzu

 

5 - od tego momentu możecie Państwo w pełni śledzić przebieg reklamacji.

 

wypełnij ręcznie tradycyjny formularz reklamacyjny

 

  1. streszczony opis zgłaszania reklamacji tradycyjnie:

 

 

1 - Prosimy wydrukować formularz reklamacyjny zawarty w załączniku tej wiadomości

 

2 - Prosimy uzupełnić wszystkie dane w formularzu [dane zleceniodawcy(Państwa) oraz dane zlecenia(przykład poniżej):

>Przedmiot zlecenia: (nazwa sprzętu - marka - model) 

>Opis zlecenia: (krótki opis usterki)]

>pozostałe dane:(uzupełnić z paragonu/faktury)

 

3 - Zabezpieczony sprzęt proszę odesłać na adres serwisu

 

 

 

 

REKLAMACJA USZKODZEŃ POWSTAŁYCH W TRANSPORCIE

Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym.

Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru.

Odpowiedni formularz posiada kurier.
Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu.

 

 

Klient, zgodnie z treścią art.7 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, uprawniony jest do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu bez podania przyczyn. W tym celu Klient powinien złożyć Sprzedawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Produktu, nie później niż w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty doręczenia Klientowi Produktu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy - np. mailowo.

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl