






REKLAMACJA ZAKUPIONEGO PRODUKTU
W celu złożenia reklamacji proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego i dostarczenie przesyłki na adres naszego serwisu.
SERWIS
ELEKTRO-MAR
Zawodzie 40
42-510 Wojkowice Kościelne
Formularz możecie Państwo wypełnić zarówno w wersji online jak i tradycyjnej:
Przesyłam Państwu instrukcje poniżej w celu sprawnej współpracy.
Proszę skorzystać z instrukcji interesującego Państwa sposobu zgłoszenia reklamacji poniżej.
wypełnij ręcznie tradycyjny formularz reklamacyjny
- streszczony opis zgłaszania reklamacji tradycyjnie:
1 - Prosimy wydrukować formularz reklamacyjny zawarty w załączniku tej wiadomości
2 - Prosimy uzupełnić wszystkie dane w formularzu [dane zleceniodawcy(Państwa) oraz dane zlecenia(przykład poniżej):
>Przedmiot zlecenia: (nazwa sprzętu - marka - model)
>Opis zlecenia: (krótki opis usterki)]
>pozostałe dane:(uzupełnić z paragonu/faktury)
3 - Zabezpieczony sprzęt proszę odesłać na adres serwisu
REKLAMACJA USZKODZEŃ POWSTAŁYCH W TRANSPORCIE
Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym.
Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru.
Odpowiedni formularz posiada kurier.
Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu.
Klient, zgodnie z treścią art.7 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, uprawniony jest do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu bez podania przyczyn. W tym celu Klient powinien złożyć Sprzedawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Produktu, nie później niż w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty doręczenia Klientowi Produktu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy - np. mailowo.